Agradecimiento a las Asociaciones esperantistas de Iberia

Karaj geamikoj,

Nome de 'Sindicat Únic de Premià de Mar - CNT/AIT' ni deziras danki ĉiujn esperanto-asociojn kaj ĉiujn esperantistojn solidariĝintajn al nia sindikato per ties reagoj al la fermo de nia sidejo fare de la kultura magistratano de Premià de Mar. La sidejo de ni uzinta temis, fakte, pri ĉambreto en la malnova kooperativo L'Únió Obrera.
Ĉiukaze, ni daŭre restas sen sidejo. Dum posta kunveno kun la urbestro de Premià de Mar, oni promesis al ni novan ejon por daŭrigi nian agadon, sed unu tagon antaŭ la subksribo de tiu ĉi interkonsento, la urbestro forpasis en surŝosea akcidento kaj nun ni devas atendi la nomigon de alia urbestro en eksterordinara magistrata plenkunsido kaj ke la anstataŭonto daŭrigu la elpaŝojn komencitaj de tiu forpasinta.
Tamen, la agado de la sindikato daŭras, eĉ se nestabile, ĉar, krom parton de la sindikata agado, ni restarigis la esperanto-kurson okazanta ĉiun ŝabaton matene.
Ni elkore dankas la subtenon kiun la sindikato CNT el Premià rivecis fare de la esperanto-movado.

Koran dankon al ĉiuj.

***********************************
Amigos y amigas;

Desde el Sindicat Únic de Premià de Mar - CNT/AIT queremos agradecer a todas las Asociaciones Esperantistas y a todos los esperantistas que se han solidarizado con nuestro Sindicato dando una respuesta a la clausura de nuestra Asociación de la sala que utilizábamos en la antigua Cooperativa L'Únió Obrera, por parte del Regidor de Cultura del Ayuntamiento de Premià de Mar.
En todo caso, seguimos sin local. En una reunión posterior con el alcalde de Premià de Mar se nos prometió la cesión de un local para nuestras actividades pero un día antes de que nos cediera el permiso por escrito, este hombre fallececió en accidente de tráfico y ahora nos tenemos que esperar a que el alcalde que salga en pleno extraordinario siga la gestión que comenzó el otro.
Aún así, la actividad del Sindicato continúa aún siendo en precario ya que parte del tema sindical hemos relanzado el curso de esperanto que se impartían los sábados por la mañana.
Agradecemos sinceramente el apoyo que desde el mundo esperantista se ha mostrado hacia la CNT de Premià.

Gracias a todos.

CNT Premià.